Jorina van der Beek – www.theecafe.nl

Lydia kwam bij mij in de lunchroom als klant en al snel kon ik met haar sparren over allerlei zaken waartegen ik aanliep. 

Zo werd ik al snel klant van Lydia 😉
Door eenvoudige vragen te stellen, bracht zij mij op nieuwe ideeën. Waar ik het lastig vond om een beslissing in te nemen, ging zij mij aansporen om te onderzoeken waarom ik een besluit niet nam. Ook heb ik heel veel ideeën die niet tot ontwikkeling kwam. Daar schepte zij orde in, zodat er een tijdlijn en actie ontstond. Waar zij mij elke keer weer op bevroeg. 
Mijn excuus dat het er niet van kwam was, omdat ik geen zin, geen tijd of geen mankracht had, maar mijn tegenzin kwam omdat ik niet wist hoe ik het moest doen.   Daar hielp Lydia mij geweldig goed bij. Ik denk dat ik haar nog wel een paar keer zal inschakelen als ik weer een grootse plan zou hebben. Want zij kan orde in chaos scheppen. Onwijs bedankt Lydia!

Scroll naar top